ניתוח שרוול חוזר

0 Comments
תמונת ניתוח שרוול

 

ניתוח שרוול חוזר

ניתוח שרוול קיבה הוא הפופולרי ובעל נתוני ההצלחה הגבוהים ביותר  מבין הניתוחים הבריאטריים ולמרות זאת, יש לנהל על אורח חיים תקין על מנת לשמור על תוצאותיו. חלק מהמנותחים עולים במשקל וחלק אפילו חוזרים למשקלם המקורי מלפני הניתוח. הסיבה המרכזית לעלייה במשקל היא אכילה לא מבוקרת הגורמת להתרחבות השרוול שנותר בקיבה. יש מקרים שצריך לחזור על ההליך הניתוחי ובמקרה כזה…

במצבים מעין אלו ישנה אפשרות לבצע ניתוח שרוול חוזר, על מנת להקטין מחדש את נפח הקיבה. אפשרות זו אינה מומלצת, מאחר שסיכויי ההצלחה שלה קטנים יחסית, והיא מומלצת רק במקרים מסוימים. ישנה אפשרות לבצע גם ניתוח מעקף תריסריון, המהווה מעין המשך לניתוח שרוול קיבה, אך עקב הסיכונים שבניתוח, מומלץ להתאמץ לשמור על המשקל לאחר הניתוח הראשון, על מנת שלא להזדקק לניתוח שרוול חוזר.

האם רצוי שאעבור ניתוח שרוול חוזר?

אנשים אשר עברו ניתוח שרוול אך לא הצליחו להוריד במשקל או לשמור על משקלם החדש, יכולים לבצע ניתוח שרוול חוזר. כפי שציינו, עלולות להיות לכך השלכות בריאותיות וסיכונים לא מעטים. במידה ואכן בעברכם ניתוח שרוול, ואתם רוצים לבחון את האפשרות לביצוע ניתוח שרוול חוזר, כדאי לכם להתייעץ עם רופא כירורג מומחה בניתוחים בריאטריים. בייעוץ במרכז לכירורגיה מתקדמת, בהנהלת ד"ר עופר לנדאו, תוכלו לקבל מידע מלא על הסיכונים אשר בהליך זה ובתוך כך לקבל החלטה חכמה לגבי ביצוע או אי ביצוע ניתוח שרוול חוזר.