טיפול בטחורים

השיטה הטובה ביותר לטיפול בטחורים היא השיטה הניתוחית. אמנם בשלבים הראשונים ניתן עדיין להקל \ לטפל באמצעים שמרניים, כמו שינוי בתזונה, מריחת משחות מכווצות כלי הדם, זריקות וכו… אבל רוב האנשים אינם מתייחסים לסימפטומים של ההתחלה ופונים לבדיקה רפואית  רק כאשר מתחילים כאבים. כאשר יש כאב, מדובר בבעיה חריפה יותר, בה הטיפול השמרני אינו עוזר.  במצבים כאלה יש צורך בהתערבות רפואית כירורגית. קיימות כמה שיטות לטיפול בטחורים עליהם ימליץ הרופא המטפל לאחר אבחנה.

טיפול בטחורים כי לא צריך לסבול

אחוז גדול של אנשים באוכלוסייה ובעיקר נשים,  סובלים מטחורים בדרגות חומרה שונות. חלקם הגדול מוותר על הטיפול ומעדיף לשנות תזונה על מנת להקל על הכאב מאשר  להיחשף אל מול הרופא עם הבעיה. האמת היא שמאוד מומלץ וחשוב לטפל בטחורים על מנת למנוע כאבים, אי נוחות והחמרה של המצב. במרפאה לכירורגיה מתקדמת של ד"ר עפר לנדאו תקבלו את כל המידע העדכני ביותר בטיפול ומניעת טחורים.

מדוע נוצרים טחורים?

מהם בעצם טחורים? טחורים הם כלי דם אשר קיימים, מלידה, סביב פי הטבעת, ונועדו לנקז את הדם המצטבר באזור זה. כאשר נוצר לחץ חזק על אזור פי הטבעת, כלי הדם הללו מתנפחים ומתבלטים, וזוהי המשמעות של טחורים. הלחץ אשר מוביל לתופעה עלול להיווצר מסיבות שונות, כמו עצירות, הגורמת להפעלת לחץ רב על אזור פי הטבעת, הריון ולידה אשר יוצרים לחץ גדול באזור, בעיות שונות בכלי דם וכדומה. במרבית המקרים, בשלבים הראשונים של היווצרות הטחורים הם כמעט אינם מורגשים, וניתן לזהות אותם בעיקר בעקבות דימום קל שנוצר לאחר מאמץ בשירותים. אולם ככל שמצבם של הטחורים מחמיר, כך ניתן לחוש בהם בקלות רבה יותר, והם אף מסבים כאבים חזקים בזמן הישיבה בשירותים, ובמצבים החמורים ביותר – בכל ישיבה.

טיפול בטחורים

אם הגעתם למצב של טחורים כואבים או מדממים, סביר להניח שום טיפול מלבד התערבות כירורגית לא תפתור את הבעיה. ההתערבות הכירורגית היא בעצם ניתוח שמטרתו להסיר את רקמת הטחורים הגורמת לדימום ולנפיחות. הניתוח יכול להתבצע באמצעים כירורגיים או באמצעות לייזר.

במרפאה של ד"ר לנדאו לכירורגיה מתקדמת תוכלו לקבל מענה מקצועי לכל הטיפולים הרפואיים לטחורים, ולהיפטר סוף כל סוף מן הבעיה המציקה הזו אחת ולתמיד, תוך ייעוץ מקצועי והתאמה של שיטת הטיפול המתאימה לכל אחד ואחת.

סובלים מטחורים? נואשים מפתרון? בואו לקבל את הפתרונות הרפואיים בצורה המקצועית והאיכותית ביותר, במרפאה לכירורגיה מתקדמת של ד"ר עפר לנדאו!