שרוול קיבה לאחר ניתוח טבעת

0 Comments
תמונת ניתוח שרוול

 

שרוול קיבה אחרי ניתוח טבעת

אנשים רבים אשר עברו ניתוח להצרת הקיבה באמצעות טבעת, מגלים כעבור זמן מה כי התוצאות אינן כפי שקיוו, והניתוח אינו מסייע להם לירידה משמעותית במשקל. מצב זה נפוץ יחסית לאחר ניתוחי טבעת. ישנה אפשרות לבצע ניתוח שרוול קיבה לאחר ניתוח טבעת. במצב כזה מסירים את הטבעת מן הקיבה, ולאחר כשלושה חודשים עוברים ניתוח נוסף – שרוול קיבה. אפשרות זו אכן מסייעת לירידה משמעותית במשקל, אולם חשוב לדעת שהסיכונים בניתוח שרוול קיבה לאחר ניתוח טבעת גבוהים יותר מאשר ביצוע של שרוול קיבה כניתוח ראשון, וישנו סיכוי של כ-12 אחוזים לסיבוכים לאחר הניתוח.

האם אפשרי לעבור ניתוח שרוול קיבה לאחר ניתוח טבעת?

אם גם אתם עברתם בעבר ניתוח טבעת, ונוכחתם לדעת כי תוצאות הניתוח לא היו לשביעות רצונכם, או שלא ירדתם במשקל בצורה משמעותית- ייתכן וכדאי לכם לשקול ביצוע ניתוח שרוול קיבה. במידה ואתם מתלבטים לגבי ביצוע ניתוח שרוול לאחר ניתוח טבעת, כדאי לכם להתייעץ עם רופא כירורג אשר מתמחה בביצוע ניתוחים בריאטריים ובינהם ניתוח שרוול קיבה. הרופא המומחה ידע להסביר לכם מה הסיכונים הכרוכים בניתוח זה ויאבחן האם זהו הניתוח המתאים ביותר עבורכם.

ד"ר עופר לנדאו מומחה לשרוול קיבה

ד"ר עופר לנדאו הינו כירורג בכיר ומומחה לניתוחים בריאטריים להשמנת יתר. הניתוחים מתבצעים  במרכזים הרפואיים אסותא בתל אביב ומדיקל סנטר בהרצליה.