טחורים חיצוניים וטחורים פנימיים

0 Comments

המרפאה לכירורגיה מתקדמת – טיפול בטחורים חיצוניים וטחורים פנימיים!

טחורים הם תופעה מוכרת מאד וכלל לא נעימה, שממנה סובלים אחוזים לא מבוטלים מן האוכלוסייה. אז איך מזהים טחורים? אנשים רבים סובלים סבל מיותר, משום שהם אינם מודעים לאפשרויות הטיפול בטחורים, או משום שהם חוששים או מתביישים להיבדק. אולם חשוב לדעת שישנם טיפולים יעילים, אשר מסייעים להיפטר מן הבעיה לחלוטין. במרפאה לכירורגיה מתקדמת של ד"ר עפר לנדאו תקבלו את הייעוץ ואת הטיפולים הרפואיים המקצועיים ביותר.

טחורים חיצוניים וטחורים פנימיים

טחורים פנימיים

טחורים פנימיים הם הנפוצים יותר, ובעלי ההתקדמות האיטית יותר. הם מתחילים בחלק  פנימי של פי הטבעת וכמעט אינם מורגשים למרות שהם יכולים לדמם מעט.  בשלב הבא הטחורים הפנימיים יוצאים החוצה במהלך הישיבה בשירותים, וחוזרים פנימה באופן עצמאי עם הקימה. בשלב השלישי, הטחורים אינם חוזרים פנימה בעצמם, אך ניתן להחזירם בדחיפה, גם באופן עצמאי.

טחורים חיצוניים

טחורים חיצוניים נוצרים בחלק החיצוני של פי הטבעת, והם מיד כואבים, מדממים ודורשים טיפול. לעיתים, השלב האבולוציוני האחרון של טחורים פנימיים שאינם מטופלים הואטחורים חיצוניים לכל דבר ואז אין אפשרות להחזיר אותם פנימה ויש לפנות לטיפול רפואי בטחורים.

כאשר הטחורים הופכים להיות טחורים חיצוניים אין מנוס אין מנוס מהתערבות רפואית כלשהי, בהתאם למצב, משום שטיפול שמרני כבר אינו עוזר, במרבית המקרים.

מרכז לנדאו לכירורגיה – טיפול בטחורים

ד"ר עופר לנדאו, במרפאה לכירורגיה מתקדמת, מציע 3 טיפולים עיקריים לטיפול בטחורים חיצוניים וטחורים פנימיים בדרגה 3 או 4. הטיפול הראשון הוא סקלרותרפיה – הזרקת חומרים מנוונים אל תוך הטחורים. הטיפול השני הוא קשירה של הטחורים, המובילה לנשירתם.

הטיפול השלישי והפחות מומלץ מכולם הוא ניתוח כריתת טחורים, המתבצע רק כמוצא אחרון, לאחר ששום טיפול אחר אינו מסייע, משום שהוא מסב כאבים חזקים. במרפאה לכירורגיה מתקדמת תקבלו ייעוץ מקצועי לגבי סוג הטיפול המתאים לכם, וכמובן טיפולים ברמה מקצועית גבוהה במיוחד, כדי שתוכלו להיפטר לחלוטין מן הטחורים.

סובלים מטחורים? רוצים לטפל בטחורים פנימיים לפני שיהפכו לטחורים חיצוניים? צרו קשר עם מרכז לנדאו לכירורגיה