טיפול בטחורים כואבים

0 Comments

 

טיפול בטחורים – נפטרים מהטחורים אחת ולתמיד

 

טחורים הם תופעה בלתי נעימה, של כלי דם בפי הטבעת אשר מתנפחים ובולטים החוצה, ויוצרים כאבים, אי נוחות ודמם במקום. אנשים רבים מאד סובלים מטחורים ברמה זו או אחרת. טיפול בטחורים יכול להיעשות בשיטות רבות, תלוי בחומרת הטחורים ובתנאים אחרים. במרפאה לכירורגיה מתקדמת של ד"ר עפר לנדאו תוכלו לקבל את כל הטיפולים הרפואיים המתקדמים ביותר לטיפול בטחורים!

 

טיפול בטחורים על פי דרגת החומרה

 

 

טחורים דרגה נמוכה

טיפול בטחורים נעשה באמצעות מספר שיטות. כאשר הטחורים נמצאים בדרגה נמוכה, דרגה 1 או 2, שבהן כלי הדם עדיין אינם בולטים ואינם מכאיבים, ניתן להסתפק בטיפול שמרני כמו אמבטיות פושרות, משחות לטיפול בטחורים, שנועדו לכווץ את כלי הדם הבעייתיים, ובעיקר – שינוי בתזונה, שמטרתו להביא למצב של יציאות רכות ולמניעה של עצירות, אשר מהווה את אחד הגורמים העיקריים להיווצרות של טחורים.

 

טחורים בדרגה גבוהה

כאשר הטחורים נמצאים בדרגה 3 או 4, והם בולטים ומכאיבים מאד, השיטות השמרניות לרוב כבר אינן מספיקות, ויש צורך בהתערבות רפואית כלשהי. שתי השיטות הנפוצות ביותר לטיפול בטחורים הן הזרקה של חומרים מכווצים אל תוך הטחורים, במטרה להקטין ולנוון את כלי הדם הללו, וכן קשירה של הטחורים, שנועדה לגרום להם למוות ולנשירה עצמאית.

 

טחורים בדרגה חריגה

במקרים חריגים מאד, כאשר הטיפולים הרגילים אינם עוזרים, ניתן לבצע ניתוח לכריתה של הטחורים. הניתוח אינו פופולארי, מפני שהוא גורם לכאבים חזקים, ולכן הוא מוצע כפתרון אחרון בלבד, כאשר שום טיפול אחר אינו עוזר.

 

מרכז לנדאו לכירורגיה מתקדמת – טיפול בטחורים

 

המרפאה לכירורגיה מתקדמת, בראשותו של ד"ר עפר לנדאו, מתמחה בטיפולים רפואיים ובניתוחים כירורגיים למקרים רפואיים רבים ומגוונים. המרפאה מעניקה מענה רפואי לבעיות של טחורים, ומציעה טיפול בטחורים בכל השיטות הרפואיות, תוך ייעוץ מקצועי והתאמה של הטיפול לתנאים הפיזיים ולאפשרויות המתאימות לכל מטופל.

במרפאה ניתן לבצע הזרקות וקשירת טחורים, וכן ניתן לבצע בה ניתוח לכריתת טחורים בשיטות המתקדמות ביותר ועל ידי הרופאים המומחים ביותר, ולהיפטר מן הבעיה אחת ולתמיד.

 

גם אתם סובלים, ומחפשים טיפול בטחורים? בואו למרפאה לכירורגיה מתקדמת של ד"ר עפר לנדאו, ותיהנו משירות מקצועי ומתקדם!