דם בצואה

0 Comments

מצאתם דם בצואה ושללתם מחלות רקע? בואו לקבל את הטיפול המקצועי ביותר במרפאה לכירורגיה מתקדמת של ד"ר עפר לנדאו!

דם בצואה מהווה תופעה רפואית חריגה, אשר מחייבת בירור רפואי מקיף. לעיתים, דם בצואה נגרם בשל מחלות שונות, ביניהן מחלות חמורות המחייבות זיהוי מוקדם וטיפול. אך במרבית המקרים, הופעת דם בצואה נגרמת בשל פציעה חיצונית – לרוב בשל טחורים ופיסורה. במרפאה לכירורגיה מתקדמת של ד"ר עפר לנדאו תקבלו את כל הטיפולים המתאימים למצבים אלה.

דם בצואה

כאשר מתגלה דם בצואה, בראיה פשוטה או בבדיקת מעבדה, יש לפנות לבירור מקצועי מקיף על מנת לזהות את סיבת ההימצאות של הדם. ישנם מקרים שבהם הופעת דם בצואה נובעת ממחלות שונות, כמו כיב קיבה, קרע מאלורי וייס, מחלת ריפלוקס, דלקת בקיבה, דיזנטריה, קרוהן, קוליטיס, ומחלות שונות של כלי הדם.

לעומת זאת, מרבית המקרים שבהם מופיע דם בצואה, במיוחד אם מדובר בדם טרי ואדום, הם מקרים שבהם הדימום מגיע ממקום חיצוני, לרוב מתופעות כמו טחורים או פיסורה, אשר גורמות לדמם מפי הטבעת, אשר מגיע אל הצואה. כאשר מתגלה דם בצואה יש לפנות לבירור רפואי מקיף. גם אם מתגלים טחורים או פיסורה, מומלץ להיבדק על מנת לשלול את קיומן של מחלות אחרות. כאשר הבעיה היא טחורים או פיסורה, ניתן לטפל בבעיה באמצעים מגוונים, החל באמצעים שמרניים ועד התערבויות רפואיות ואף ניתוחים, במקרה הצורך, על מנת לפתור את הבעיה ולעצור את הדימום.

המרפאה לכירורגיה מתקדמת

ד"ר עפר לנדאו, במרפאה לכירורגיה מתקדמת, מציע לכם מגוון טיפולים רפואיים מקצועיים ומתקדמים לטיפול בדם בצואה הנגרם מטחורים או מפיסורה. במרפאה לכירורגיה מתקדמת תוכלו לקבל טיפולים כמו הזרקה להרפיית שרירי פי הטבעת, לטיפול בפיסורה; הזרקות לכיווץ כלי הדם, לטיפול בטחורים; קשירת טחורים מקצועית; ניתוח חתך לטיפול בפיסורה; ניתוח כריתת טחורים; ועוד. במרפאה תקבלו ייעוץ מקצועי, על מנת לבחור את שיטת הטיפול הרצויה ביותר עבורכם, ותעברו את הטיפולים המקצועיים ביותר, על מנת שתוכלו להיפטר מן הבעיות הגורמות לדימום אחת ולתמיד.