שרוול קיבה לחולי סכרת

0 Comments
תמונת ניתוח שרוול

 

שרוול קיבה לחולי סכרת

ניתוח שרוול קיבה הוא מן הניתוחים הבריאטריים הפופולריים ביותר לאנשים הסובלים מהשמנת יתר קיצונית. במרבית המקרים, ניתוח שרוול קיבה הוא המתאים ביותר לחולי סכרת ומחקרים מוכיחים שיש לו השפעה חיובית על מחלת הסכרת, ולאחר הניתוח חולים רבים מגיבים טוב יותר לטיפול וערכי הסוכר שלהם יורדים ומתאזנים.

לפני ביצוע של ניתוח שרוול לחולי סכרת יש להיוועץ עם רופא ולבצע מעקב רפואי קפדני, על מנת לוודא שאכן קיימת אפשרות לבצע את הניתוח במינימום סיכון. ישנן שיטות שונות לביצוע ניתוח שרוול, וחשוב להתאים את השיטה על מנת שלא לגרום לנזק, ורק לסייע באיזון הסכרת לאחר הניתוח.

לקראת ניתוח שרוול קיבה לחולי סכרת

ההחלטה על ביצוע של ניתוח שרוול לחולי סכרת אינה החלטה של מה בכך. כאמור, חשוב לשקול את היתרונות הבריאותיים הרבים אשר ניתוח שרוול יכול להעניק אל מול הסיכונים האפשריים שבניתוח זה, כבכל ניתוח בריאטרי. לפני ניתוח שרוול קיבה לחולי סכרת מומלץ להתייעץ עם רופא כירורג אשר מומחה בביצוע ניתוחי שרוול בקרב חולי סכרת, על מנת לעמוד על היתרונות אל מול החסרונות שבניתוח.

ד"ר עופר לנדאו מומחה לשרוול קיבה

ד"ר עופר לנדאו הינו כירורג בכיר ומומחה לניתוחים בריאטריים להשמנת יתר. הניתוחים מתבצעים במרכזים הרפואיים אסותא בתל אביב ומדיקל סנטר בהרצליה.