ניתוח הזעת יתר למבוטחי כללית

ד"ר עופר לנדאו הינו כירורג מומחה המתמחה בטיפול בהזעת יתר.  ד"ר  לנדאו מקבל מטופלים מבוטחי קופת חולים כללית וכן באופן פרטי במרפאתו ברמת החייל שבתל  אביב.  במרפאה ניתנים פתרונות שונים לטיפול בהזעת יתר.

 

אתם בכללית? יש לנו פתרון לבעיית הזעת יתר 

 

עבור רוב האוכלוסייה זיעה היא דבר לא נעים, אך לא נורא, והיא לא נחשבת למטרד גדול במיוחד ביומיום. אולם, אחוז מסוים מהאוכלוסייה סובל מתופעה של הזעת יתר הפוגעת באיכות החיים ביומיום. בעוד שהזעה נורמטיבית נועדה לעזור בוויסות הטמפרטורה של הגוף, והיא נחשבת לתופעה חיובית וטובה, הרי כאשר ההזעה מוגברת – היא הופכת להיות תופעה מציקה ומטרידה. כזו שיש למצוא לה פתרון יסודי. יש מספר שיטות טיפול שנועדו לטפל במקרים של הזעת יתר.

 

סוגי ניתוחים להזעת יתר בכללית

 

מבוטחים המחליטים לבצע ניתוח הזעת יתר בכללית  ישמעו בדרך כלל על שני סוגים של ניתוחים:

הראשון  הוא ניתוח סימפטקטומיה אנדוסקופית. במהלך הניתוח מנתקים אחוז מסוים מהעצבים הסימפתיים שהם אלו שגורמים לזיעה. ניתוח זה נחשב ליעיל, ויש לו אחוזי הצלחה גבוהים. הוא מפחית לחלוטין תופעת הזעת יתר בפנים ובכפות הידיים.
שיטה ניתוחית נוספת היא גירוד של בלוטות הזיעה. ניתוח זה מתאים להזעת יתר בבית השחי. זו שיטה חדשנית שאחוזי ההצלחה שלה טרם ידועים. הטיפול נעשה בהרדמה מלאה, במהלך הניתוח מוציאים את בלוטות הזיעה שבאזור בית השחי. חשוב לדעת כי הטיפול משאיר צלקת קטנה באזור הניתוח.

חושבים על ניתוח להזעת יתר בקופת חולים כללית? בשביל להיות בטוחים שאתם בוחרים בשיטה הטובה והמתאימה ביותר, חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום. הוא יוכל לבחון את המצב שלכם ולהתאים את הטיפול המתאים ביותר בעבורכם.