טיפול בהזעת יתר למבוטחי כללית

0 Comments

הזעת יתר כללית טיפול

מבוטחי כללית יכולים ליהנות מקבלת שירות מד"ר עופר לנדאו, שהינו כירורג מומחה בטיפול בהזעת יתר.

לטפל בהזעת יתר – קופת חולים כללית

שוב כף היד רטובה…  אם גם אתם סובלים ממצוקה של הזעת יתר בידיים. אם גם אתם מרגישים שהתופעה מטרידה אתכם, חשוב שתדעו – יש טיפול מתאים שיפתור את הבעיה.

הזעה מוגברת בכפות הידיים נחשבת לתופעה מטרידה ומעיקה. אם גם אתם אוחזים בעיפרון ומרגישים שהוא מחליק לכם מהיד, אם אתם מגלים כי היד שלכם גורמת לדף להיות לח ואפילו רטוב – אתם סובלים מהזעת יתר בכפות הידיים.

אנשים שסובלים מהתופעה הזו מדווחים על מועקה שנגרמת להם בגין התופעה:

  • הם חשים בחוסר נוחות כאשר הם נמצאים בחברה.
  • לא נעים להם להושיט את היד ולא ללחוץ יד של חבר.
  • המצב זה עלול לגרום אף לחרדה חברתית ומהווה אבן נגף בחיי היום יום של הסובלים מהתופעה.

הזעה בכפות הידיים – מה עושים?

הרפואה מציעה כיום מבחר פתרונות עבור מצבים גופניים שונים. גם למקרים של הזעת יתר יש מגוון פתרונות שעשויים לפתור את הבעיה. אם גם אתם סובלים מזיעה בידיים ואתם מחפשים את הפתרון המומלץ, כדאי לכם להכיר את האפשרויות העומדות בפניכם. ולבחור את הפתרון המתאים ביותר בעבורכם.

  • זריקות בוטוקס – את זריקות הבוטוקס אנחנו מכירים מתחום הקוסמטיקה והעלמת קמטים בפנים. אך גם עבור מקרים של הזעת יתר מועיל הטיפול בבוטוקס. הוא יוכל להפחית במידה ניכרת את ההזעה בפעולה פשוטה וקלה.
  • זרם חשמלי – איונטופורזיס. במהלך הטיפול מכניסים את האיבר המזיע לתוך גיגית של מים. דרך המים מעבירים זרם חשמלי בעצמה עדינה. הזרם חוסם את בלוטות הזיעה. בשביל להשיג תוצאות יעילות יש לחזור על הטיפול מספר פעמים.
  • ניתוח – מטופלים שלא מצאו מענה בשיטות השונות יוכלו לבחור לטפל בהזעת היתר באמצעות ניתוח. ניתוח סימפטקתומיה מתבצע בשיטה זעיר פולשנית. במהלך הניתוח מוחדרים כלים כירורגיים וכן מצלמה לגופו של המטופל. במהלך הטיפול מסיר המנתח רקמה עצבית שמחברת את המערכת הסימפטתית לבלוטות הזיעה.

סובלים מזיעה בכפות הידיים? ניתן לבחור שיטה טיפולית יעילה על ידי מטפל מקצועי ומוסמך. תוכלו לפתור את הבעיה ולמנוע מעצמכם את הקושי שהזיעה המוגברת יוצרת לכם. התייעצו עם גורם רפואי מומחה בתחום לבחירת השיטה המתאימה לכם.