הזעת יתר בבית השחי

0 Comments

Sporty Girl Quenching Her Thirst

 

אמרו די להזעת יתר בבית השחי!

 

האם כתמי זיעה רטובים על גבי החולצה שלכם מוכרים לכם מקרוב ומשפיעים לרעה על איכות החיים שלכם? חשוב שתדעו שאתם לא לבד. הסיבות להזעת יתר הן רבות וכוללות מצבי לחץ, חוסר איזון הורמונלי, עודף משקל, שתיית אלכוהול, ועוד. בנוסף, הזעת יתר יכולה להיות סימפטום של מחלות או תרופות מסויימות. לכן, אם אתם סובלים מתופעת הזעת יתר, כדאי להיבדק.

כתמי זיעה הנגרמים מהזעת יתר יכולים להפריע מאד לאיכות החיים שלכם. הם גורמים לריח לא נעים, עלולים להשאיר כתמים על הבגדים, ופשוט לא נוח להסתובב כל היום כשאתם מזיעים. אבל מעכשיו, אתם יכולים להגיד לתופעה של הזעת יתר בבית השחי שלכם שלום ולהתראות עם טיפולים רפואיים מתקדמים ביותר אשר ישדרגו לכם את רמת החיים והאסתטיקה של גופכם. הכירו נא את המרפאה של ד"ר לנדאו.

 

כולם מזיעים בבית השחי אך הזעת יתר זו מציאות אחרת

כאשר ישנו מזג אוויר חם או כאשר אנו מתאמצים והגוף שלנו מתחמם מנגנון העוזר לגופנו להתקרר מופעל, מגנון זה הוא מנגנון הזיעה. על ידי הזיעה מתקרר גופנו וחום הגוף נשמר במצב מווסת ומאוזן. בית שחי הוא אזור דומיננטי בתחושת הזיעה אצל רוב האנשים, אך הזעת יתר היא הזעה מוגברת ולא סבירה אשר מהווה מטרד מאוד לא נעים בקרב הסובלים ממנה. החדשות הטובות הן שהזעת יתר היא לא מסוכנת וניתנת לפתרון.

הזעת יתר בבית השחי בדרך כלל נובעת ממצב הנקרא "הזעת יתר ראשונית", כלומר, ממוקדת במקום מסויים בגוף שדרכו להזיע במילא. איזורים אלה כוללים את איזור הפנים, הידיים, הרגליים, ובית השחי. איך תדעו שאתם אכן סובלים מהזעת יתר? אם הדאודורנט לא עוזר, וגם כשאתם יושבים מול מזגן, אתם ממשיכים להזיע והחולצה נטרבת, ככל הנראה אתם סובלים מהזעת יתר.

חשוב להבין שהזעת יתר נובעת מכך שמנגנון ההזעה פועלת גם כשלא צריך אותה, או במילים אחרות, פועלת לא נכון. משוער שכ1-2% מהאוכלוסייה בישראל סובלים מתופעה זו. לפני שמגיעים לשלב הכירורגי, כדאי להתייעץ עם אנדוקרינולוג כדי לוודא שהבעיה לא הורמונלית ושאכן נצרך פתרון כירורגי.

לפני שנחליט על פתרון כלשהו, נרצה להבין מה הסיבה הגורמת להזעת יתר, וכמה ההזעה מפריעה לאיכות החיים של המטופל. אחרי שיש לנו את הרקע, נוכל להחליט על טיפול בצורה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבור אותו מטופל.

 

ד"ר לנדאו מומחה בטיפול בתופעה של הזעת יתר בבית השחי

על מנת לטפל במצב הבלתי נעים והמעיק של הזעת יתר בבית השחי תצטרכו מומחה אשר מטפל בכך. ד"ר לנדאו הינו רופא כירורג אשר מומחה לטיפול בתופעה של הזעת יתר בבית השחי. אם גם אתם סובלים מהזעת יתר בבית השחי אתם מוזמנים להכיר את המרפאה של ד"ר לנדאו, המרפאה שתסייע לכם להיפתר מזיעת בית השחי לצמיתות.

הזעת יתר בבית השחי – טיפול

יש 2 אפשרויות עיקריות לטיפול בבעיה של הזעת יתר בבית השחי. הפתרון הראשון הוא להשתמש בזריקת בוטוקס כדי למנוע הזעת יתר. את הזריקה בדרך כלל צריכים לקבל כל 9 חודשים. הפתרון השני הוא חיתוך העצב שבבית השחי, וכך נפתור את הבעיה מהשורש – העצב לא ירגיש צורך להפריש זיעה. יש גם כן אפשרות שלישית, והיא לכרות את כל בלוטת הזיעה שנמצאת בבית השחי. ניתוחים אלה הם לא מסובכים, אבל חשוב לזכור שניתוח הוא ניתוח עם כל מה שכרוך בו. לכן, חשוב מאד לוודא שאתם בידיים טובות לפני שאתם נגשים לניתוח.

ד"ר עופר לנדאו – מומחה בטיפול בהזעת יתר

המרפאה לכירורגיה מתקדמת בהנהלת ד"ר לנדאו הינה מרפאה בעלת ניסיון רב של שנים בתחום. ד"ר לנדאו צבר מוניטין רב במהלך שנות עבודתו והתנסותו הרבה בתחום של ניתוחי הזעת יתר בבית השחי. סוד ההצלחה טמון במקצועיות חסרת הפשרות, בניסיון וכן ביחס האישי והאדיב אותו הוא מקפיד לתת ללקוחותיו כחלק אינטגראלי מן התהליך.

אז מעכשיו תוכלו להרגיש בנוח להרים את הידיים, הזעת יתר בבית השחי היא תופעה שניתנת לפתרון ואין שום סיבה להמשיך לסבול ממנה.

לקבלת ייעוץ ומידע בנושא של הזעת יתר בבית השחי ועל הטיפולים הקיימים צרו עמנו קשר וקבעו תור ליעוץ ראשוני.