הזעה בכפות הרגליים

0 Comments
הזעה בכפות הרגליים

Sporty Girl Quenching Her Thirst

הזעה בכפות הרגליים – אין סיבה שתשלימו עם זה!

מחליקים בתוך הנעל שלכם? סובלים מלחות ורטיבות בכפות הרגליים? ריח רע ואי נעימות כללית בכפות הרגליים? קוראים לזה הזעת יתר בכפות הרגליים. עם התופעה הבלתי נעימה והמעיקה הזו ניתנת לפתרון ואין סיבה שתשלימו איתה!  בואו לקרוא מעט על הזעת יתר בכפות הרגליים ועל הטיפול בכך.

 

מדוע אנו מזיעים בכפות הרגליים?

התופעה שמסתבר שהיא שכיחה באופן יחסי הנקראת הזעת יתר בכפות הרגליים יכולה להיגרם מסיבות שונות, סיבות תורשתיות וגנטיות, בעיה במבנה עצמו של כף הרגל, שינויים הורמונליים העוברים על הגוף כמו: גיל ההתבגרות, הריון, גיל המעבר וכו', לעיתים נדירות מחלות כלשהן ותאונות שונות, אך לרוב אין זה המצב. מה שחשוב זה שניתן להיפתר מהתופעה המטרידה.

 

האם הזעה בכפות הרגליים היא גם סכנה מעבר למטרד?

הזעת יתר בכפות הרגליים אינה מהווה כל סכנה, אולי סכנת החלקה עקב הרטיבות אם נחשוב על משהו הומוריסטי, אך בהחלט מדובר במטרד מעיק ובלתי נעים בעליל שרבים הסובלים מן התופעה מחפשים לה פתרון שיביא להעלמה של אי הנעימות הזו לצמיתות. הרפואה הכירורגית המתקדמת של היום מאפשרת זאת לשמחת הסובלים מן התופעה והמרפאה המובילה לטיפול בבעיות אלו בארץ היא מרפאתו של ד"ר לנדאו.

 

מהם הטיפולים הניתנים היום לפתרון התופעה השכיחה?

בוטוליניום – החומר שיפתור לכם את הבעיה של הזעת יתר בכפות הרגליים. זהו למעשה הטיפול המומלץ ביותר על פי ד"ר לנדאו לתופעה של הזעת יתר בכפות הרגליים, החומר מוזרק לאזור שממנו סובלים מהזעת היתר במקרה הזה- כפות הרגליים וכתוצאה מכך מושג שקט מן הזירה הזו לתקופה של עד שנה, לאחר מכן כמובן ניתן לעבור טיפולים נוספים ללא כל סיכון מיותר.

 

טיפול בתופעה של הזעה בכפות הרגליים במרפאה של ד"ר לנדאו

המרפאה של ד"ר לנדאו היא מרפאה לכירורגיה מתקדמת המובילה בארץ בתחום של טיפולים להזעת יתר. אם גם אתם סובלים מן התופעה, צרו קשר עם מרפאתנו ותקבלו שירות מקצועי מהרופא המומחה ד"ר לנדאו אשר גם מכהן כרופא ראשי בבית החולים וולפסון ותוכלו להיפרד מההזעה המעיקה אחת ולתמיד.