הזעה בכפות הידיים

0 Comments
הזעת יתר בכפות הידיים

סובלים מבעיה של הזעה בכפות הידיים? לא עוד!

כפות ידיים רטובות מעבר לעובדה שהן יכולות ליצור מצבים מביכים ובלתי נעימים למשל בלחיצת יד עם חברים בעבודה או ידידים, מהוות מטרד מעיק ומאוד לא נעים אצל מי שסובל מכך. 

כיום, הרפואה היא מתקדמת מאוד בכלל ובתחום של האסתטיקה בפרט, וקיים פתרון לבעיית הזעת יתר בכפות הידיים, בואו לשמוע על כך עוד.

מהי הזעת יתר בכפות הידיים?

התופעה של הזעת יתר בכפות הידיים כשמה כן היא. כפות הידיים נמצאות במצב של לחות מוגברת עד לרטיבות של ממש בתנאים שונים ולא תמיד דווקא כאשר חם. ההזעה היא אינה הזעה נורמטיבית של אדם רגיל שהתאמץ אלא בצורה שאינה מאוזנת ומפריעה לאורח החיים שלנו וכן לפעולות יומיומיות פשוטות המערבות מן הסתם את כפות הידיים.

מה הסיבה לתופעה של הזעה בכפות הידיים?

הגורמים לבעיה של הזעת יתר בכפות הידיים הם שונים מאחד לאחד, ישנם גורמים שונים העלולים ליצור מצב של הזעת יתר בכפות הידיים ביניהם גנטיקה של אותו אדם הסובל מן ההזעה, תאונות שונות כמו התחשמלות למשל, חרדות מוגברות ולעיתים נדירות מדובר על מחלות שונות, מה שחשוב לדעת זה שיש לכך טיפול ואין צורך להישאר עם הבעיה והמטרד הזה כאשר ניתן להיפתר ממנו בעזרת הטכנולוגיות הרפואיות השונות המוצעות.

אילו סוגי טיפולים ניתנים לפתרון התופעה של הזעה בכפות הידיים?

הטיפולים המומלצים ביותר לתופעה של הזעת יתר בכפות הידיים:

  • סימפטקטומיה עם או בלי סיכות– ניתוח אשר מנתק את העצב הסמפטטי בבית החזה וכך ההזעה נעלמת מכפות הידיים, במקרים אחדים ההזעה עלולה לעבור למקום אחר ובכל זאת היא עדיפה להרבה מן המטופלים. מדובר על ניתוח עם סיכות אז הפעולה הנעשית היא לא ניתוק אלא הידוק על ידי סיכות.
  • הזרקה של החומר בוטוליניום– טיפול בהזרקה של החומר בוטוליניום, הפתרון הוא למספר חודשים עד שנה והפרוצדורה הינה פשוטה יותר ופחות חודרנית.

טיפול בהזעת יתר אך ורק אצל רופא מומחה, המרפאה של ד"ר לנדאו – מרפאה לכירורגיה מתקדמת הינה מומחית ובעלת מוניטין גדול בתחום, צרו עמנו קשרכשמה ש